Skandalozā SMS REKLAMA izsūtījusi preses relīzi, ka to nomāc tās sliktā reputācija!! Mednis un pārējie, kas rakstīja iesniegumu DVI, nosaukti par "aktīviem jauniešiem"
Publicēts 16. jūlijā, 2009.
PRESES RELIZES VIRSRAKSTS - “SMSREKLAMA” ir norūpējusies par savu reputāciju. PRESES RELIZES IEVADS - “Lai gan Latvijas blogeru saceltās ažiotāžas dēļ interese par “SMSREKLAMA” pakalpojumiem ir būtiski pieaugusi, līdzīgi kā pieaudzis mūsu interneta mājas lapas apmeklētāju skaits, mēs nožēlojam, ka mūsu firmas publiskā priekšā stādīšanās ir notikusi šādi,” informē SIA „SMSREKLAMA” vadītāja Jana Geca.
DROŠI LASĀM TĀLĀK ŠO HUMORA GABALU:
Atgādinām, ka pirmdien, 13.jūlijā daži aktīvi jaunieši devās uz Datu valsts inspekciju, lai tur televīzijas reportieru klātbūtnē sūdzētos par iepriekšējā nedēļā saņemto SMS sūtījumu “Velies iepirkties ar atlaidem uz zinat par aktualam akcijam - Paliec ar mums www.smsreklama.lv”, kuru it kā nosūtījis kāds “Janis”. Jauniešus uztrauca privātās dzīves neaizskaramība, kā arī viņu telefona numuru publiskošana.
“Mēs izprotam visu cilvēku nepatiku pret šādu iejaukšanos viņu privātā dzīvē tāpēc atvainojamies visiem, kuriem šī telefona īsziņa sagādāja neērtības,” nožēlu pauž Jana Geca.
Vienlaicīgi Jana Geca uzsver, ka lai gan “SMSREKLAMA” kā jauns uzņēmums arī pats plāno specializēties SMS reklāmas jomā, šajā gadījumā sūtītājs bija nevis paši, bet gan tika lūgta palīdzība citai firmai, kura solījās ziņojumu nosūtīt ievērojamam skaitam, turklāt oficiāli reģistrēto lietotāju. “Mēs jūtamies piekrāpti, un diez vai kā mierinājums tam var būt tas, ka par šo reklāmas pakalpojumu šai firmai esam attiekušies samaksāt,” precizē Jana Geca.
Šis gadījums firmai “SMSREKLAMA” ļāva justies ne tikai kā potenciālam reklāmas pakalpojumu sniedzējam, bet arī kā klientam un pasūtītājam. “Tā ir ļoti vērtīga pieredze, un es noteikti nevēlētos, lai kāds mūsu firmas dēļ justos tik neērti, kā mums nācās justies aizvadītajās dienās,” rezumē Jana Geca, uzsverot, ka darīs visu, lai turpmāk šādas situācijas netiku pieļautas.
“Mums šis incidents ir īpaši nepatīkams, jo notikušais ir pretrunā ar to, ko mēs iepriekš bija uzsvēruši gan saviem klientiem, gan arī sadarbības partneriem. Savu klientu sūtījumos mēs izmantojam tikai tādus telefona numurus, kuru īpašnieki ir nepārprotami norādījuši, ka vēlas, lai tiktu informēti par atpūtas iespējām, jaunām izpārdošanām un akcijām,” uzsver Jana Geca.
Minētais sūtījums firmai “SMSREKLAMA” bija aktuāls kā reizi tāpēc, lai pēc iespējas ātrāk iegūtu reklāmas klientiem pievilcīgu datu bāzi. “Kā redzams “SMSREKLAMA” mājas lapā, tās apmeklētāji tiek aicināti aizpildīt veidlapu, kur nepārprotami lūgts norādīt, kādas SMS ziņas vēlas saņemt,” informē Jana Geca, precizējot, ka kā iespējamie varianti minēti Izpārdošanas / atlaides; Restorāni, bāri, kafejnīcas; Romantiskie piedāvājumi; Izklaide.
“SMSREKLAMA” plāno specializēties SMS reklāmas sūtījumu jomā, klientiem piedāvājot gan automatizētu sūtīšanas sistēmu, gan arī ieguldot pūliņus legālu un kvalitatīvu datu bāzu veidošanā. Uzskatām, ka SMS reklāmām ir ļoti liela perspektīva, jo tā ir iespēja personiski uzrunāt vēlamo mērķauditoriju par samērīgu cenu,” stāsta Jana Geca.
“Vēlos uzsvērt, ka “SMSREKLAMA” ir vienmēr bijusi un būs pret SPAM sūtījumiem. Nekad neesam lietojuši savu klientu datu bāzes, lai gan mums kā šo datu glabātājiem ir brīva pieeja tiem,” uzsver Jana Geca, piebilstot, ka šai biznesa nozarē uzticībai ir ļoti liela nozīme, tāpēc jo vairāk uztrauc “SMSREKLAMA” reputācijas nezaudēšana.
Plašāka informācija:
Jana Geca
SIA „SMSREKLAMA”
Tel.: +371 67135135
www.smsreklama.lv
jana@smsreklama.lv