Nedaudz dīvaina preses relīze par SPILVAs sulām... virsraksts - „Spilva” nenostiprinās Latvijas sulu tirgū
Publicēts 11. novembrī, 2009.
„Spilva” sulu tirgū ienāca šovasar, un kopš tā laika nav ievērojami nostiprinājusi savas pozīcijas. Skatoties uz ciešo konkurenci, „Spilvai” nav izdevies sulu tirgū iemantot savus lietotājus un iegūt vērā ņemamu tirgus daļu. Tas neļauj „Spilvai” būtiski plānot sulu sortimenta paplašināšanu.

Lietotāju vidū populārākās „Spilvas” sulas ir krizdoļu un stiķeņu. Kopš ienākšanas Latvijas tirgū pircējiem ir pieejami 6 sulu veidi, taču drīzumā būs pieejami vairāki jauni „Spilvas” sulu veidi, t.sk. kaktusu un arbūzu.

„Pirmajos mēnešos plānotos „Spilvas” sulu pārdošanas apjomus neesam sasnieguši. Pašreiz lielveikalos „Spilvas” sulu tirgus daļa, pēc mūsu aprēķiniem, nesasniedz pat 3% apjomu. Ienākot sulu tirgū, bija jāsaskaras ar sīvu konkurenci, un tas nebija pārsteigums, jo ciešu konkurenci jau prognozējām pirms ienākšanas sulu tirgū,” skaidro „Spilvas” tirdzniecības un mārketinga direktore Dana Erciņa.

„Spilvas” mērķis sulu segmentā ir ieņemt 3% tirgus lielveikalos un 5% pārējā Latvijas tirgū līdz 2009. gada beigām.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: